27 Haziran 2018 Çarşamba

Çocuklar için Kutu Oyunu Tavsiyesi-3..

Oyunun bizdeki önemini bilenler bilir.. Her türlüsü çok kıymetlidir.. Oyunsuz tek bir anımız yok diyebilirim, herşey her an oyuna dönüşüverir bizde.. Kutu oyunlarının yeri de bambaşkadır onların gelişimlerinde, çok önemser sürekli araştırırım.. Ve işte son eklenenlerle bitlikte dolabımızın son hali..


Yukakids Hadi Anlat: Tabunun çok basit bir versiyonu.. Fiyatı da uygun.. Biz bunu flash kartlar ve kum saatiyle yapıyorduk, ucuz da olunca almak istedim, farklılık olması açısından..


Bil Bakalım Kim: Bu oyunu ne zamandır almak istiyordum, küçük prensesin çok seveceğinden emindim.. Tamda beklediğim gibi oldu..


Clementoni Trafik Kuralları: İçerik olarak çok beğendim.. Artık yola her çıktığımızda trafik işareti arıyor gözleri, yol boyunca gördükleri tüm işaretleri söyleyip sürücüyü uyarmaları da cabası..


Candy: Dikkat ve hıza dayalı bir oyun.. Çok seveceklerinden emindim, öyle de oldu..

Bak Diz Boz: Basit bir dizme oyunu.. Ben bir de heyecan katmak için kum saati kullanıyorum, çok keyif alıyorlar..


Dikkatli Puzzle: Bunun mantığını sevdim, hem kuşbakışı hem de 3 boyutlu görünümü verilen şekillerin dizilmesi isteniyor oyunda..

Hide&Seek: Bu oyun aslında bir derginin eki olarak kartondan vardı elimizde, ama o kadar çok sevildi ve oynandı ki aşınmalara dayanamadı daha fazla, ben de bu versiyonunu almak durumunda kaldım.. Ben safari versiyonunu aldım, farklı versiyonları da mevcut.. Elinizde yoksa mutlaka edinin..

Katamino Aile: Kataminoyu orjinal almamıştım, ucuz bir versiyonuna denk gelmiştim bir yerde, hiç düşünmeden almıştım.. çokta memnun kalmıştım..2. çocukla aynı anda oynatmak için çok çabalamış, aynı anda parçaları çakışmayacak iki kombinasyon yapmak için beynimi yakmıştım her seferinde.. ikinci çocuk için sıra beklemekte çok sıkıcı oluyordu, bazen uzun sürebiliyordu çünkü diğer çocuğun çözmesi.. aynı anda oynatamadığımda ufaklığa kalan parçaları dizdiriyordum boş kalan yere.. öyle Böyle bir şekilde oyundan koparmadan oyunlarla oyalıyordum.. İkincisini alsam dediğim günlerde katamino ailenin çıktığını gördüm.. Sanki bizim için gönderilmişti.. İlkini orjinal almış olsaydım, buna da o kadar para veremezdim ama ilkini çok cüzi bir fiyata alınca bunda fiyatını görmedi gözüm.. İlk kez alacaksınız bence bunu alın.. Yine de karar sizin..

Noodlers: Çocuklen oynardık biz bunu, çok keyif alırdım..

Butterfilies: Bu da çocukluğumdaki oyunlardan.. İçindeki kurgu da güzel olmuş, her seferinde farklı bir yerleşimde hazırlayıp çocuğa verebiliyorsunuz..

Dedektif: Pictureka dan o kadar keyif almıştık ki, yalayıp yutunca yeni bir versiyonunu almak istedim.. look look ile dedektifin aradında çok kaldım, ama dedektif 2 li 3 lü kombinasyonları olması açısından bir adım öne geçti bende.. Kolay tüketilmemesi açısından da önemli bu.. karttaki 2 ya da 3 resmin hepsini bulmadan zile basamıyorlar mesela.. 3. yü bulup zile bastığı anda ilk ikisinin yerini unutmamaya çalışıyor vs vs çok keyifli anlar çıkıyor ortaya..İyiki de bunu almışım dedim..

Matematik Tombala Oyunu: Tombalayı ve 4 işlemi çok seven prenses için aldım bunu, çok uygundu fiyatı.. Basit birşey zaten.. Keyifle oynuyoruz..


İki de güzel Puzzle tavsiyesi:

Janod Bodymagnet: Janod'un dünya puzzle ını ararken buldum bunu.. çok iyi tasarlanmış, çok keyifli bir puzzle..


Janod Dünya Puzzle: Daha önce ingiltereden aldığım 300 parça dünya puzzle ı o kadar çok sevildi ki değişik bir versiyonu olması açısından almak istedim bunu da.. Yine 300 parça, parçaları daha büyük bunun.. bayıldılar buna da.. Bir bunu açıyoruz salon masaya, bir öncekini.. Orada açık duruyor hep, gelip geçtikçe koyuyoruz birkaç parça..

Bu arada alınma listesine aşağıdaki oyunlar eklendi bile:
Take it Easy
Tic Tac Bomm
Math Balance
Dobble
Zimboss
Whatzizz
Baloncuklar
Ne Kadar Zekisin
Rubik's Race

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...