23 Haziran 2018 Cumartesi

Birşeyler Değişsin Artık..

Yarın büyük gün.. Çocuklarımız ve onların yaşayacağı ülkemiz için önemli bir karar vereceğiz.. Bugüne kadarki seçimlerimizde baskı altındaki bu ülkenin değişmesi yönünde oy kullandım hep, kötünün iyisine (ya da karşısındakine diyelim) oy verdim, beni heyecanlandıran, sonuna kadar arkasında duracağım mantıkta biri olmadı hiç.. Zaten iktidarı da muhalefeti de al birinden vur ötekine.. Herkes kendi koltuğunun telaşında..
Bu kez hayatımda ilk defa çok heyecanlanıyorum.. ilk defa umut duymak istiyorum bir kişi için.. Atatürkün Türk insanına bakışını görüyorum ilk kez birinde, bugüne kadar hiçbir siyasetçide görmediğim.. Partiden herşeyden bağımsız.. Partiler, particilik umrumda olmadı hiçbir zaman zaten.. Anlayamıyorum da bu takım tutar gibi parti tutmayı.. Yani söylemeye çalıştığım şey, Muharrem İnce hangi partiden aday olsa oyum ona olurdu.. İlk kez gözlerim dola dola izliyorum bir siyasetçiyi, artık ülkenin geleceğine dair umut etmek istiyorum.. çocuklarımın iyi bir gelecek yaşamaları için tek şansımın yurtdışında yaşama zorunluluğu olsun istemiyorum.. Her geçen gün bilimden ve sanattan uzaklaşarak gitgide karanlığa boğulan bu ülke için bişeylerin değişmesini istiyorum artık.. İlk kez bu defa Atatürkü izlerken burnumun direğini sızlatan o hissi yaşıyorum bir siyasetçiyi izlerken.. İnşallah bu umudu almazlar bu defa bizden.. İnşallah böyle bir değer harcanmaz.. Lütfen açın okuyun dinleyin İnce'yi.. Hiçbir kanalda verilmeyen mitinglerini izleyin internetten.. yarına kadar vaktiniz var..Partileri unutun, takım tutmayı bırakın.. Çocuklarımız için bu defa ne olur birşeyler değişsin artık..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...