28 Haziran 2018 Perşembe

Buğday Çimlendirin..

Mucizevi birşey buğday filizi ve çimi.. İnternetten açın okuyun..
Genetiği ile oynanmamış buğday bulun öncelikle, ben ipek hanım çiftliğinden alıyorum.. Buğdayları bir gece suda bekletin.. Ertesi gün bir tepside ıslatılmış bir bezin arasına koyun ya da geniş bir kaba koyup ıslak bez ile üzerini örtün, bez kurudukça ıslatın hafif hafif elinizle.. 3-4 güne çimlenip uzamaya başlayacaklardır..
ister filiz haliyle tüketin ister kabta güneşe bırakın çimlensinler..
Bol bol yeyin yedirin..


2 yorum:

  1. Şimdiye kadar maş fasulyesi ve kinoayi cimlendirdim. Ama ikisini de yemeklerde kullanamadim. Alisik olmadigimiz bisey olduğu için sanırım nasil tuketmemiz gerektigini bilemedim. Salata da kullanin deniyo ama salatada yiyebilecegimizi sanmiyorim. Corbada ancak blenderdan gecirirsek yiyebiliriz sanirim. Bir de Bugdayi ben de ciftlikten alip cimlendirdim ama cimler uzayinca suyunu cikatacak bir makene bulamadım. Metal olmamasi gerekiyomus cimi oguten kismin....
    Sonuç= çevremdekilerin laflarina kulak tikayip 3 kez denedim ama başarılı olamadım. Siz nasıl tuketiyorsunuz acaba?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bol marullu yeşillikşi salata yaparım hergün akşam yemeğine, ona katarım genelde.. Bir de biz çerez gibi atıştırmayı da çok seviyoruz çimlenmiş buğdayı..

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...