27 Haziran 2018 Çarşamba

Çocuklar için Kitap Tavsiyesi-8..

Zamanında yazamadıklarım..

Yukakids Silinebilir Labirent:

Meslekleri Tanıyalım:

Adeda Pre Dikkati Güçlendirme Seti:


Adım Adım Satranç:

Karikatürlerle Nasrettin Hoca:

Tatil Gezegeni:

Yaratıcı Yaramazlık:


Çıkartmalarla Atatürk:



DGS Mix:

Yapboz Çıkartma Kitabı:

Yukakids Düz Yazı Okuma Yazma Seti:

Tübitak Çıkartmalı Matematik:

Gizli Büyüteçli Matematik:


Büyük Atatürk'ten Küçük Öyküler:

Resim Çiziyorum:


Kids Serisi:


Fenerli Kitaplar:

Mevsim Mevsim Oyunlar:


Yapımı Kolay Oyuncaklar:


5 yorum:

  1. Iyı kı varsınız🙏🏼

    YanıtlaSil
  2. Hakikatten iyi ki varsınız!
    Bir şey sorma istiyorum ama demir ile ilgilii olan yorumlarda onaylamaniza ragmen yorumum görünmüyor. Bir de burdan yazmak istedim:
    Bebeğim küçükken ferromixin kullanmıştım ancak yetmemiş o yüzen doktorun tavsiyesi üzerine ferrum hausmann damla kullandım. Ancak o da disleri boyadi :( su an demiri tam sınırda, eksiklik yok. Doktor dişleri boyamayan bir damla önerdi. Sizce aşağıdaki bu demir ilacı uygun mudur?
    SideFER damla hakkında birfikriniz var mi acaba?
    Stick icindekiler: sukrozomiyal demir, (kıvam arttirici:maltodekstrin, emulgator:yag asitlerininsukroz esterleri(E473), aycicegiLesitin (E322) kıvam artırıcı: prejelatinize Mısır nişastası.)
    Şişe içindekiler : su, tatlandırıcı: sukroz, kıvam artırıcı: maltodekstrin, aroma verici: süt aroması, koruyucu: potasyum sorbat (E202) , kivam arttırici kstan gum (E415) , koruyucu: sodyum benzoat (E211) , asitlik duzenleyici: sitrik asit(E330) ,emulgator: yag asitlerinin sukroz esterleri.
    Bilesen 1 ml miktari BRD*
    Demir 7,00 mg %50

    Bir bilginiz varsa bilgilendirirseniz coksevinirim.
    İyigunler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Daha önceki gönderinizde bir problem vardı, cevap vermek için yayınladıktan sonra ben de göremedim.. Sodium Benzoate ve mısır nişastası var içeriğinde maalesef.. Ferromixin ya da Adefer kullanılabilir..

      Sil
  3. 21 aylık demiri eksik olmayan ama sınırda olan oğluma adefer+2 mi yoksa ferromixin mi kullanmalıyım? Adefer+2 de diğer damlalar gibi kilo başına bir damla olarak mı kullanılıyor acaba, internette çok bilgi bulamadım da o yüzen tekrar tekrar soruyorum kusura bakmayın lütfen.eczacim da bilmiyor :) Cevabınız için şimdiden teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yorumlarınız diğer yazının altında gözükmüyor nedense.. ben çocuklarım 12.5 kg ın altındayken iki günde bir verdim demirlerini.. Oğlumda zaten doktor öyle geç başlattı ki demire gelişimi iyi olduğu için, başladığımda 12.5 kg ın üzerindeydi zaten.. Adeferi kullanmadığım için bilmiyorum ama kullanım şeklinde 4-10 yaş için 2.5 ml diyor, 4 yaş sınırını bu tür takviyelerde koyarlar sıkıntı yok.. yani 2.5 ml verilebilir ama 7.5 mg olduğu yazıyor demir içeriğinin 2.5 ml de.. yani demir açısından sınırdaysanız yetmeyebilir ama yedikleriyle birlikte 10 mg a da tamamlayabiliriz günlük.. Yumurta, pekmez vs..

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...