5 Aralık 2018 Çarşamba

XRay Cihazlarından Çocuklarınızın Yemek ve Sularını Geçirmeyin, Geçirmek Zorundaysanız da Yedirmeyin..

Bu konuya lütfen ama lütfen dikkat edin..
İnsanların genelde dikkat etmediğini gözlemlediğim için yazma gereği duydum.. Avm ya da herhangi bir yere girerken çantalarınızı geçirdiğiniz xray cihazlarına eğer çantanızda gıda varsa doğrudan koymayın.. İçinden gıda malzemelerini alarak çantanızı geçirin ya da çıkaramayacağınız kadar çoksa malzemeleriniz, güvenlik görevlisinden çantanızı cihazdan geçirmeden kontrol etmesini rica edin.. Gıda var dediğinizde toleranslı davranıyorlar, çocukların xrayden geçmemeleri konusunda olduğu gibi.. Sadece havaalanlarında maalesef ki öyle insani yaklaşım yok, tabii ki havacılık kanunları gereği daha sıkı kontrol gerektiriyor bunu anlıyorum ama her seferinde acımasızca, azarlayarak, teröristmişim yaklaşımında olmaları çok canımı sıkıyor her seferinde.. Neyse bu başka bir yazının konusu.. Yani uçaklı seyahatlerde çocuklara yiyecek hazırlayıp, bebeğe mama hazırlayıp uçağa binmek çokta sağlıklı birşey olamıyor maalesef, tüm gıdalar mecburen xray cihazlarından geçerek giriyor miniklerin midesine..
Özet olarak benim her xray cihazından geçişte çok dikkat ettiğim bir konu bu, mecburen geçmek zorunda kaldığı durumlarda da çocuklara yedirmiyorum o gıda ya da suları..
Genelde dikkat edilmediğini gördüğüm için bu konuya dikkat çekmek istedim..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...