6 Aralık 2018 Perşembe

Küçücük Bir Kızın Kocaman Hayal Dünyası: p.a.i.n.t.e.r.a @Instagram


Resim çizmek sevmekten öte bir tutkuydu hep kızım için.. Sabah kalkar kalkmaz dolaptan kağıt alır, otururdu masanın başına.. Akla gelmeyecek konularda resimler çizer, hikayeler yaratırdı hep.. Düşlediği herşeyi de ne yapar ne eder çizmeyi becerirdi, öyle yada böyle.. gün içinde bi şekilde ortalıktan kaybolup sesi çıkmıyorsa biliyordum ki yine resminin başında.. Küçük bir bloknot yanımızdan ayrılmaz olmuştu her dışarı çıkışımızda.. Arabada her daim ayrı bir defter ve boya seti vardı.. o defterlerin sayfaları çabucak biter, gidilen yerlere, arabaya binenlere hep ama hep mutlaka bir resim hediye edilirdi.. Evde her an bir yerden bir resim çıkardı karşımıza.. Bazen masanın altına düşmüş, bazen yerde çizildiği yerde kalmış, bazen boyanırken yarıda kalmış, bazen dışarda bloknota çizip çantama iliştirdiği yerde unutulmuş.. En sevdiğim şey de her resmini ona anlattırmak.. Gördüğüm o resmin sadece bir inek, bir ev, bir kuştan ibaret olmadığını, kocaman bir hikaye barındırdığını o pırıl pırıl gözlerin heyecanıyla dinlerken bana yaşattığı o anların tarifi yok.. Duvarlara as as sığmayan bu değerli çizimleri kutular da almamaya başladıkça sanal ortamda sürekli gözümüzün önünde bi yerde bir arşiv olarak tutmak en mantıklısı diye düşünmeye başladım..
p.a.i.n.t.e.r.a instagram hesabı bu amaçla oluşturuldu.. Orada göreceğiniz her bir resim bir hikaye barındırıyor, bunları tamamen sizlere aktarabilmem mümkün değil, basit hashtaglerle vurgulamaya çalışabiliyorum sadece.. O kocaman hayal dünyası karşısında elimden gelen sadece bu, yoksa resmin altına destan şeklinde bir açıklama eklemem gerekiyor..
Ben hayatım boyunca onun bu resim tutkusuna hep destek veriyor olacağım, farklı farklı yollardan belki.. Bu da onlardan biri..
Sizleri de bekleriz..
p.a.i.n.t.e.r.a @Instagram

1 yorum:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...