9 Nisan 2015 Perşembe

Kızımın Keçeden Yatak Örtüsü..

Küçük prensesin artık büyük yatağa geçme zamanı gelmişti.. Yatağın lansmanını iyi bir şekilde yapmak için son zamanlarda en çok sevdiği şey olan şirinler temalı bir yatak örtüsü hazırlamak için kolları sıvamıştım.. Hamileliğin son zamanlarına yaklaşıyordum, doğum iznine ayrılacağım için de işyerinde oldukça yoğun günler geçiriyordum.. Ama gece gece çalışarak ortaya umduğumdan daha güzel birşey çıkardım bu zamansızlıkta.. Zamansızlık diyorum, çünkü eve yeni bir kardeş geleceği için çok geç kalmamamız gerekiyordu, doğum zamanı yaklaşmadan yatağın tanıtımını yapmalıydık.. Yeni yatağa geçiş kardeşle birlikte olursa şayet, kafasında farklı olgulara neden olabilirdi.. Diğer taraftan prenses nedensiz bir şekilde bu yeni yatağa yatmak istemeyedebilirdi.. Eğer böyle bir durum olursa, hiç zorlamadan yatağı kurduğumuz gibi kaldıracak, ilerleyen zamanlarda tekrar deneyecektik.. O büyük gün geldiğinde yatağı birlikte kurduk, örtümüzü yaydık ve prenses içinden hiç çıkmak istemedi.. Yatak öyle beğenilmişti ki küçük prenses tarafından sadece uyku saatlerinde değil aklına geldikçe gidip gidip yatıyordu yatağına.. Bir geçiş sürecinin daha başarıyla üstesinden gelmiştik.. Babasıyla kocaman bir çak yapmanın zamanıydı.. Ve işte yeni yatağımız:






Merak edenler için söyleyeyim, kumaşçıdan kestirdiğim polar örtü üzerine keçeden hazırladığım figürleri el ile dikerek monte ettim.. Yastıkları da polar kumaşın içine boncuk elyaf doldurarak hazırladım..



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...