1 Nisan 2015 Çarşamba

Doğum Sonrası Hemen Forma Girmek ve Bol Bol Süt İçin Yapmanız Gereken 2 Şey..


2 yıl arayla yaptığım 2 doğumda da uyguladığım bu yöntem ile çocuklarım daha 1 aylık olmadan hamile kaldığım kilonun altına düşmüştüm.. Yapmanız gereken sadece
1- Günde en az 2 litre su içmek : Anne sütü su ve yağdan oluşuyor.. Vücudunuz süt yapmak için hamilelikte depoladığı yağları kullanmak isteyecek, onun için sütüm olsun diye ekstra birşey yemenize gerek yok.. Aksine siz süt olsun diye kalorili şeyler yedikçe vücut süt yapımında onları kullanacak, depodaki yağlarınız öylece kalacaktır.. Ne kadar çok su içerseniz, vücudunuz bu suyu depodaki yağlarla birleştirerek süt yapacak ve siz de eski formunuza daha kolay ulaşacaksınız..
2- Göğüsleri Süt Sağma Makinesiyle Boşaltmak: Göğüslerinizi ne kadar boşaltırsanız o kadar çok sütünüz olur.. Vücuttan ne kadar çok süt çekerseniz "benim süte ihtiyacım var süt yap" mesajı göndermiş olursunuz.. Vücudunuza süt yaptırdıkça hem eski formunuza daha çabuk kavuşursunuz hemde sütünüzün azalacağı dönem olan 3-6 ay arası için süt stoklamış olursunuz.. Kızımda her emmeden sonra boşaltmaya çalışıyordum, bu da çok yorucu olmuştu benim için.. Oğlumda sabah ve akşam olmak üzere günde 2 keze fixledim.. Bu yöntemle oğlumun 40. Gününde 20 litre süt stoğu vardı dondurucumda.. Hem de sürekli emen ve kontrollerde olması gerekenin üzerinde kilo alımı olan  bir bebekle birlikte.. Sakın "bebeğe sütün kalmaz" gibi sözleri dinlemeyin, 2 defadır aynı yöntemle çocuk büyüten, iki yaşına kadar da kızını emziren canlı bir örneğim ben.. Ben genelde bebeği emzirip öyle boşaltıyorum göğüslerimi sabah ve akşam.. 3 saatte bir acıkan bebek için zaten vücut 3 saate yani bir sonraki öğüne boş süt kanallarını hemen doldurmuş oluyor.. Emziremeden sağmam gerektiği durumlarda ise hemen bir biberona dolduruyorum sütünü sağma sonrası, bir öğünü biberonla geçiriyor, sonrasında yine emmeye devam.. Süt sağma makinesi olarakta Philips Avent kullanıyorum..
Lütfen bu dönemde bu son derece basit 2 yöntemi kullanın.. Hem bebeğiniz sütsüz kalmasın, hem de siz gereksiz kalorilerle hamilelik kilolarını atamayan mutsuz annelere dönüşmeyin..

3 yorum:

  1. Bana ulaşmak için buradan yorum yazabilirsiniz ya da dogalmodern@gmail.com mail adresine mail atabilirsiniz..

    YanıtlaSil
  2. Merhaba , aşılarla ilgili ne düşünüyorsunuz? Çocuklarınıza aşı yaptırdınız mı?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aşı konusu özellikle dışında kalmak istediğim bir konu, kendi çocuğum için net bir kararda olduğum ama bir başkasının çocuğu için görüş belirtip bunun vebalini asla almak istemediğim bir konu aynı zamanda.. değişen aşı haritamız, aşıların yan etkileri gibi konuları araştırıp bu kararı kendiniz vermeniz en doğrusu olacaktır

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...