Artıları:
İlk kullanım itibariyle makine tek kelimeyle mükemmel.. 9 kilo yıkama, 6 kilo kurutma özelliği var.. Her programa kurutma seçeneği ilave edip durmadan çalışmasını sağlayabiliyorsunuz.. Sanırım malzemeyi değiştirmişler, bu nedenle önceki modellerdeki lastik kokusu hiç olmadı.. Tambur hacmi genişletildiği için kırıştırma sıkıntısı yok, çok yükleme yaptığınızda makinede sıkışan çamaşırlar kırışıyor sadece.. Ben 2 çocuk olduğundan dolayı sık sık ama az çamaşır attığımdan dolayı hiç kırışma olmuyor, hatta direkt olarak katlayıp dolaba koyuyorum çamaşırları hiç ütülemeden.. Sadece gömlek vs gibi çamaşırları ütülüyorum.. Hav problemi de öyle abartıldığı gibi çok olmuyor.. İlk yıkamalarda biraz, zamanla hiç..
Kısacası aldığım için çok memnunum bu modeli.. Şimdi bakıyorum yeni yeni girmeye başladı mağazalara.. 3 yıl garantisi var, 90 küsür TLye 4 yıl daha ek garanti alabiliyorsunuz.
Eksileri:
Ürünün gözlemlediğim tek sıkıntısı su almada oldu, su almayı bir türlü kesmeyip sonunda hata vererek kendini kapatıyor.. Artık bizim evin su sistemiyle mi alakalı yoksa makineyle mi onu bilemiyorum, 14 dakikalık programı her çalıştırışımda hiç hata vermediğini gözlemlediğimden beri önce 14 dakikalık programda çalıştıyorum çamaşırları, sonra da istediğim programı ayarlıyorum.. Hem bi ön yıkama da olmuş oluyor.. Servisle tekrar uğraşacağıma böyle bi çözüm yarattım şimdilik.. Servis çağıracağım bunun için de tabi ama biraz zaman geçmesi lazım, hala başlangıçta sergiledikleri saygısız tutumu sindirebilmiş değilim çünkü..
Yazdığımdan da anlaşılacağı üzere diğer sıkıntımız servis oldu.. Tam bir felaketti..
Maltepe servisi kurulumunu yaptı ama ben böyle minnetsiz, müşteri ile nasıl konuşması gerektiğini dahi bilmeyen, işini bu kadar kötü yapan, makineyi anlatırken bile yalnış bilgilendirme yapan bir başka servis daha görmedim.. Müşteri hizmetlerine şikayetimi hemen ilettim tabi ama o iki gün beni gerçekten çok yordular.. Defalarca telefon görüşmesi yapmak zorunda kaldım.. Servisin böyle olduğunu bilseydim almazdım bile dedim o günlerde, o kadar uğraştırdılar beni yani..
Bir daha bu servisten destek almak istemediğimi de özellikle belirttim merkeze..Eksileri:
Ürünün gözlemlediğim tek sıkıntısı su almada oldu, su almayı bir türlü kesmeyip sonunda hata vererek kendini kapatıyor.. Artık bizim evin su sistemiyle mi alakalı yoksa makineyle mi onu bilemiyorum, 14 dakikalık programı her çalıştırışımda hiç hata vermediğini gözlemlediğimden beri önce 14 dakikalık programda çalıştıyorum çamaşırları, sonra da istediğim programı ayarlıyorum.. Hem bi ön yıkama da olmuş oluyor.. Servisle tekrar uğraşacağıma böyle bi çözüm yarattım şimdilik.. Servis çağıracağım bunun için de tabi ama biraz zaman geçmesi lazım, hala başlangıçta sergiledikleri saygısız tutumu sindirebilmiş değilim çünkü..
Yazdığımdan da anlaşılacağı üzere diğer sıkıntımız servis oldu.. Tam bir felaketti..
Maltepe servisi kurulumunu yaptı ama ben böyle minnetsiz, müşteri ile nasıl konuşması gerektiğini dahi bilmeyen, işini bu kadar kötü yapan, makineyi anlatırken bile yalnış bilgilendirme yapan bir başka servis daha görmedim.. Müşteri hizmetlerine şikayetimi hemen ilettim tabi ama o iki gün beni gerçekten çok yordular.. Defalarca telefon görüşmesi yapmak zorunda kaldım.. Servisin böyle olduğunu bilseydim almazdım bile dedim o günlerde, o kadar uğraştırdılar beni yani..
Kısacası yaşadığım olumsuzluklara rağmen genel anlamda üründen memnunum diyebilirim.. Fiyat performans olarak oldukça iyi.. Benim hayatımı kurtardı iki çocuklu bu süreçte..
Makineleri alırken sıkıntı yok. Servise kadar. Bütün şehirlerde aynı durum söz konusu sanırım. Biz de LG yüzünden aylarca beklerimdik. En son konuşma tarzımızı değiştirince arızalı olan bulaşık makinesinin alt rafını 7 ay sonra değiştirdiler.
YanıtlaSilArçelik neden almadım bilmiyorum. Sanirim çok kaliteli değil diye düşünüp iyisi olsun diye ısrar ettim. Onun da servisi sıkıntılı. Ancak arcelik makineleri olan arkadaşlarımın anlattığı kadarıyla arçelik servisi çok iyi işliyormuş. Güzel bir sistemleri varmış. Ama biz uzunca bi süre bu LG servisine mahkumuz ne yazık ki.
Çok şükür ki benim bir daha servise işim düşmedi.. Benim de aksine Arçelik fabrikada çalışıp servisine güvenemediği için Bosch alan arkadaşım var.. Tabi servis sistemleri şu anda ne durumda ona bakmak lazım.. Bosch servis çok kötüydü, fabrika el atacak söylentileri yayılmıştı hatta , şu anda son durum nedir bilemiyorum..
Sil