16 Ağustos 2013 Cuma

Bebek İçin Kuru Meyvelerden Püre Yapımı..


İşte işlevselliği çok olan bir tarif daha.. İster kahvaltılarda ekmek banarak, ister muhallebileri çeşitlendirmek için.. Yaratıcılığı size kalmış.. Ben bunu haftalık hazırlıyorum, Philips Avent'in gurme kaplarına koyuyorum, 1 haftada tüketiyoruz hazırladığım miktarı.. Daha fazla da dayanır diye düşünüyorum.. Tarife Gelince:
1 adet Kuru Kayısı
3-4 adet Kuru Kırmızı Erik
3-4 adet Kuru Kan Üzümü
1 adet Kuru İncir
3-4 dilim Kuru Elma
3-4 dilim Kuru Armut
5-6 adet Kuru Yabanmersini
Bu kuru meyvelerin hepsini yıkayıp küçük küçük doğruyorum, bir cezvede az su koyarak iyice kaynatıyorum. Sonrasında blenderdan geçirip ağzı sıkıca kapanan bir kaba alıyorum.. Ve işte süper karışım hazır :)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...