5 Ekim 2017 Perşembe

Sağlıklı Çikolata Topları..

Çikolatalı toplarla ilgili çok fazla tarif bulabilirsiniz.. Genelde de bisküvilidir tarifler..
Ben evde yaptığım kek ve yine evde yaptığım pudingi karıştırarak hazırlıyorum..

Kek için:
3 yumurta
2 fincan süt
1 fincan zeytinyağı ya da hindistancevizi yağı
3 fincan şeker
5 fincan un
1 fincan naturata kakao
Dövülmüş ceviz
Kinoa/chia tohumu
Kabartma tozu ya da karbonat

Puding için:
1 litre süt
1 su bardağı toz şeker
3 çorba kaşığı kakao
2 çorba kaşığı dolu dolu nişasta
2 çorba kaşığı dolu dolu un
Karıştır kaynat.. Kaynayınca
1 çorba kaşığı tereyağını ekle blenderdan geçir..

Kekin birazından ve pudingin birazından alıp yoğurun.. Top haline getirip hindistan cevizi veya dövülmüş cevize bulayın.. İsterseniz çöp şişe batırıp da servis edebilirsiniz..

2 yorum:

  1. Kinoa tohumlarını haşlamadan direk mi koyuyorsunuz? Kabuğu suda bekleyince acı tadı gidiyormus die okumuştum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Direkt kullanıyorum ben, acı tadı da olmuyor..

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...