25 Ocak 2017 Çarşamba

İçerikler ve Palm Yağı Üzerine..

Bugüne kadar içerik olarak içime sinen ve kendim kullandığım ürünleri paylaştım sizlerle.. içerikler konusunda bilinçlendirdiğim çok sayıda insan oldu, bunu net bir şekilde görebiliyorum.. Ama diğer taraftan art niyetli sorulara da maruz kalmadım değil..
Bu blogtan bugüne kadar tek bir kuruşluk kazanç ya da ürün cebime girmiş değildir.. Buna zaten ihtiyacım da yok.. Eğer bir kazanç elde etmek isteseydim zaten net bir şekilde bloğum üzerinden yapardım, diğer bloglarda olduğu gibi.. Çocuklarımla dolu dolu geçen bir günün ardından onlarla yatıp uyumak varken, geceleri uykumdan feragat ederek birşeyler yazmaya çalışıyorum.. Net olarak gördüğüm şeyleri, hiç farkında olmayan insanlara ulaştırmaya çalışıyorum.. Bir nevi vicdani bir sorumluluk olarak gördüğümden.. Bugüne kadar yeteri kadar bilinç oluşturduğumu düşünüyorum.. Yani herhangi bir içeriğe baktığında kullanıp kullanmaması gerektiğine karar verecek bilinçte insanlar oluşturduğumu düşünüyorum.. o nedenle bundan sonra vitamin takviyesi anlamında herhangi bir tavsiye ya da yorumda bulunmayacağımı belirtmek istiyorum.. Bugüne kadar yazdığım herşeyin sonuna kadar arkasındayım, hala çocuklarıma bu ürünleri kullanmaya devam ediyorum.. Edeceğim de..
Palm yağı konusuna gelecek olursak, gerçekten acınacak durumda olduğumuzu düşünüyorum.. yıllardır doymuş bir bitkisel yağ olduğunu, bu özelliğiyle de kalp ve damar sağlığı açısından zararlı olabileceğini, ucuz ve yeniden kullanılabilirliği yüksek bir yağ olduğu için defalarca kızartmalarda kullanılmasının da kanserojen ve toksik etkiler yapabileceğini belirttik hep.. Bunu bir kez bile dikkate almayan insanların nutella krizi patladıktan sonra panik olmalarını anlayamıyorum bir türlü.. Biz sabah öğle akşam nutella mı yiyorduk ki bu kadar tedirgin olduk birden.. Diğer taraftan içinde palm kelimesi(yağı bile değil) geçen içeriklere savaş açıp , market alışverişlerine, pastane alışverişlerine, dışarıda yemek yemeğe hiçbir şey olmamış gibi devam edilmesi de beni düşündürüyor gerçekten.. pastanelerde ya da dışarıda yenildiğinde bir içerik bilgisi yok tabii..
Rica ediyorum sizlerden: Evinize ve vücudunuza giren herşeyi sorgulayın..
Ben buna nutelladan önce de dikkat ediyordum, sonrasında da aynı şekilde devam ediyorum.. İsteyen istediğini tartışsın dursun televizyonlarda orada burada, benim hayatımda değişen birşey olmadı. NOKTA.

1 yorum:

  1. Baskalarinin ne dediği önemli değil. Sizden bir şeyler ogrenenler olduğu sürece kötü niyetli insanları onemsemeyin. Laf edenler eger begenmiyorsa blogunuzu, başka sitelerde gezinmeyip neden burdalar bunu düşünün. :)
    Ben sizi yeni buldum ve bilgilenmeye daha çok araştırmaya başladım. Kendim adına size Çok teşekkür ederim.

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...