14 Aralık 2016 Çarşamba

Çocuğun Hayatında Telafisi Mümkün Olmayan Olaylar

"Hangi vitamin kullanılmalı" yazımdan bir kısmı vurgulamak için tekrar paylaşma gereği duydum.. Geçip giden günlerin ileride telafisi olamayacak 3 şeyini kaçırmamanız için..
Hep savunduğum bu 3 şeyi mega hafıza setinin başında birarada okuyunca şaşırmıştım, siz de çocuklarınızın zeka ve beyin gelişiminde bir daha ne yapsanız telafi edemeyeceğiniz bu fırsatları kaçırmayın.. Araştırmalarla  etkisi net bir şekilde kanıtlanmıştır bunların..

"Sonradan telafisi mümkün olmayan 3 olay vardır çocuğun beyin gelişiminde etkin rolü olan:

1- Uzun süre anne sütü ile beslenmek
2- OMEGA açısından zengin DOĞAL beslenme ( özellikle iki kelimeye dikkat: OMEGA ve DOĞAL)
3- Beyin gelişimine katkıda bulunacak aktiviteler

Bunları çocuğunuzun ilk yıllarında yaptınız yaptınız yoksa telafisi mümkün değil sonraki yıllarda.."

2 yorum:

  1. 17 aylik oğlum var. Bağlık yağı için erken diye düşünüyordum ancak verilebilirmiş. Siz ne zaman başlamıştınız?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben ikisinde de bir yaşından önce başlamıştım

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...