19 Eylül 2016 Pazartesi

Nakliyeci Arayışında Olan Varsa

Çocuklara bahçeli bir ev düşüncesi uzun zamandır kafa yorduğumuz ve araştırmalar yaptığımız bir konuydu.. Sonunda gönlümüze göre bir yer bulduk çok şükür.. İşin en zor kısmına gelmişti sıra: Taşınma:(
Bu 6. taşınmam olacağı için taşınma konusunda tecrübeliydim de gel gelelim nakliyeciler konusunda olumlu tecrübeleri olamıyor maalesef insanın.. O nedenle de her bir taşınmamdaki nakliyeci farklı firmaydı, birini bile ikinci defa çağıramadım.. Değinmeden geçemeyeceğim Bektaş nakliyatla bir taşınmamız vardır ki 3 kat para isteyip bir iş ne kadar kötü yapılır, eşyaya nasıl zarar verilir, sonra da nasıl ortalıktan sıyrılınır asla unutamayacağım en kötü taşınma anımdır.. Parayla rezil olmanın en acı örneğidir bende.. Hem de hamile halimle..
Bu defa da yine haftalarca araştırdım, çevremde yakın zamanlarda taşınan insanların yorumlarını aldım, nakliyecileriyle görüştüm, sonunda Çimensa nakliyata karar verdik..
Bizim için kriter, kendi ekibi olan bir nakliye firması olmasıydı, sabah amele pazarından adam toplamaması önemliydi..
Kaldı ki bugüne kadar artık şunu kabullenmiştim, iyi bir nakliyeci yok.. Hepsi birbirinin aynı.. Başta konuştuğun adamla gelen ekibin alakası yok dahası birbirinden haberi yok..
O kadar kötü tecrübe yaşayınca taşınma gününe kadarstresliydim, ama gelen ekip ilk kez şaşırttı beni..
Serhat ve ekibi efendilikleri, eşyaya ve eve zarar gelmesin konusundaki dikkatleri, paragözlükten çok uzak tutumları, o kadar yorgunluğa rağmen düşmeyen yüzleri, sığmayan eşyayı güneşin altında kamyonun arkasına 2 saat bağlamaya çalışmalarına rağmen tek bir laf etmemeleri, ilave araç ve ücretin sözünü bile etmemeleri ile gönlümüzü kazandılar.. Tek bir eksik, tek bir zarar ( ne evlerde ne de eşyalarda) hiçbirşey yok.. İkea mobilyalarının bolca olduğu evimizde tek bir yanlış montaj yok..
İlk kez dedim ki iyi nakliye firması da varmış..
Bu yazıyı arayış içinde olanlar için özellikle yazmak istedim.. Ben çok aradım çünkü.. Bu konuda internette güvenilir bilgi bulmak zor, ben haftalarca aradım bulamadım.. Her konuda tecrübelerini paylaşan insanlar bu konuda neden birşey paylaşmamışlar hiç anlayamadım bir türlü.. Hep müşteri ağzından yazılmış firma hesapları var forumlarda..
Çimensa nakliyatın iki ekibi varmış bu arada, diğerini bilemiyorum, yorum da yapamam ama serhatın başında olduğu ekip gerçekten ezber bozan cinstendi.. Benim gibi nakliyeci stresi yaşayan ve arayış içinde olanlara tavsiyedir..

4 yorum:

  1. Taşınma telaşında oldugumuz bugunlerde çok işime yaradı. Bahsettiğiniz firma ile görüştük. Bir hafta sonra bizim de taşınmasına yardım edecekler. Teşekkürler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşallah sizde benim kadar memnun kalırsınız.. Serhatın olduğu ekibi talep edin özellikle ama, bir ekipleri daha varmış onu hiç bilmiyorum nasıldır.. sonuçta taşınma işinin kalitesini belirleyen taşıyan ekip, firma falan değil.. kolaylıklar diliyorum şimdiden..yorumlarınızı paylaşmanızı isteyeceğim taşınma sonrası.. tavsiye konusunda devam edip etmemem için önemli..

      Sil
  2. Tavsiyeniz için çok teşekkür ediyorum. Serhat in olduğu ekiple çalıştık. Gercekten cok memnun kaldık. O kadar çok esyamiz varmış ki biz de tasininca anladık. Buna rağmen tüm gün boyunca yuzlerindeki gülümseme hiç eksik olmadı. Kızım için kullandığım çamaşır yumusaticisinin kapagini bile bantla sarmislar dökülmesin diye. Bu durum nasıl calistiklarini ozetler sanırım. Sevgiler

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...