3 Temmuz 2016 Pazar

Sivrisineklere İyi Bir Önlem

Daha önce yine aynı başlıklı bir yazı yazmış, doğal lavanta yağının sivrisinekleri uzak tuttuğundan bahsetmiştim.. Fakat her yıl çocuklarım için kullandığım bu yöntem bu yıl hiç işe yaramadı, sinekler de yıldan yıla mutasyona uğruyor olmalı.. Üzerine erbaviva organik markasının buzz sinek kovucu spreyini denedim, ondan da bi sonuç alamadım.. Akşamları bahçede geçirilen vakitlerde mutlaka bir iki ısırık daha ilave oluyordu o küçücük bedenlere.. Demek ki kokuya karşı duyarlılıkları kalmamıştı artık günümüz sineğinin😬 Çocuklara zarar vermeyecek bir yöntem bulmalıydım dışarısı için, evimizde zaten akordion tipi sineklik taktırmıştık tüm camlarımıza.. Bu arada bu yeni tip sineklikler gerçekten çok kullanışlı tavsiye ediyorum, dışa doğru açılmak yerine akordion gibi sürülüp toplanıyor kapatıldığında ortada sineklik falan kalmıyor yani.. Konumuza dönecek olursak ultrasonik ses yayan cihazları araştırdım ve aşağıda gördüğünüz ürünü aldım n11 den 34.90 tl ye..
Kampta deneme fırsatım oldu önce, gerçekten çok başarılı.. El kadar küçücük bir cihaz zaten, açık havada 20 m, kapalı alanda 50 m ye kadar etkinlik alanı var, sesi kokusu kimyasalı hiçbirşeyi yok.. 2 adet kalem pille çalışıyor, gece lambası modu da var.. Gerçekten de etrafımızda cirit atan sineklerin cihazı açınca kaybolduklarını gözlemledik.. Yaz dönemi için tavsiye ediyorum..

4 yorum:

  1. Merhaba,

    Markası yok mu? O kadar çok ürün var ki hangisi güvenli, hangisi orijinal insanın kafası karışıyor :( maalesef sineklerden biz de çok çektik bu yaz, şu anda da likit kullanıyoruz ama içim gidiyor :( lavant ayağı işe yaramadı, karanfilli limon işe yaramadı :( neyse, bir marka gibi birşey söyleseniz önerseniz? Mümkün müdür??

    YanıtlaSil
  2. akşam da araştırmıştım ama bugün daha geniş bakınca gördüm, TİTAN marka.. ilgilenenler varsa defansmarket.com da buldum markayı. İnternette çokça araştırdım, sessiz olanlar 400-401 ve 411 kodlu olanlar. Çok şikayetçi de insanlar çıkardığı sesten, bu iki ürün sessizmiş. Ben de sizinkinden yani 401 alıyorum (pilli) bir de priz için 411.

    Her zamanki gibi hayatımı kurtardınız :) iyi ki varsınız

    sevgiler

    sibel

    YanıtlaSil
  3. Merhaba,

    Aldığım elektrikli olan bir ay olmadan bozuldu. Memlekette terasta kullanmak için aldığım sizin önerdiğiniz (ki sizinden farkı üzerinde bir marka yazması artı olarak) de sineği falan uzaklaştırmadı - ki prizli olan da prizdeyken benim kuzucuk iki kere ısırıldı.. Çözemedim...

    Ben hiç memnun kalmadım sonuç olarak, boşa masraf ve uğraş...

    ya da siz hangi markayı aldığınızı söylerseniz onu deneyelim.

    sevgiler

    sibel

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim aldığım tokyo markaydı, ilk çıktığımız kamp turunda net bir şekilde faydasını gördüm, onun üzerine zaten bu yazıyı yazmıştım.. Sonra birkaç kez sağlam şekilde düşürünce bir sonraki tatilde çok etki etmemeye başladı, düşürdüğüm için olduğunu sanıyorum, zaten tatil yaptığım yerde de unutup gelince yenisini sipariş veririm diye düşündüm.. Yorumunuzdan sonra ben de emin olamadım şimdi, acaba kullandıkça etkisi mi azalıyor yoksa darbelere karşı mı dayanıksız anlayamadım.. Ben düşürmeye bağlı performans düşüklüğü olduğu düşüncesindeydim ama genel bir performans sıkıntısı var o zaman bu aynı gruptaki ürünlerde.. Biraz daha kaliteli olanları var fiyatları biraz daha yüksek, artık önümüzdeki yaz da onlardan alır dener yorumlarımı yazarım.. Sivrisinek sezonu kapandı artık bizde:) Şimdilik sineklik, cibinlik gibi fiziksel önlemler kullanmaya çalışın diyebiliyorum sadece..

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...