28 Ocak 2016 Perşembe

Hayatımı Kurtaran Ürünlerden: Electrolux Ergorapido Şarjlı Süpürge


Uzun zamandır dikey şarjlı süpürge arayışındaydım, küçük şarjlı el tipi süpürgelerin performans olarak bekleneni karşılamadığı tecrübelerimle sabitti.. Ve bu ürün hayatıma girdi gireli bana ciddi anlamda zaman kazandırdığını söyleyebilirim..
Benim aldığım model ERG103 modeli.. Aslında eski modellerinden biri bu, Carrefour'dan kurumsal hediye kartımız olduğu için ve orada da ancak bu modelini bulabildiğimiz için bunu aldım ben.. Bu modelin üzerine birçok yeni model de çıkarmışlar voltaj değeri daha yüksek olan.. Benimki son model olmasa bile piyasadaki aynı fiyatta olan son model birçok markaya taş çıkarır.. Bunca yıl neden almamışım dedirtti bana.. Boşu boşuna o küçücük şarjlı süpürgelerin kahrını çekmişim..

Özelliklerine gelince bir defa lityum iyon pil ile diğerlerinden hemen ayrılıyor.. Kafa kısmında bulunan döner motorlu turbo başlığı beni mesteden özelliği.. 10.8 volt.. Söylediğim gibi sonra çıkan modellerinde volt değeri dolayısıyla etmiş gücü artıyor.. Ben benimkinin bile etmiş gücüne bayıldım, böylesine bir performans beklemiyordum.. Turbo modda 12 dakika, normal modda 21 dakika süpürebiliyor.. Ben hep turbo mod kullanıyorum, şarj bitmeden tüm evin üzerinden geçmiş oluyorum.. Turbo fırçaya dolanan saç vs için elle temizlemek gerekmesin diye brushrollclean bıçağı var, ayağınızla süpürürken bir kere basmanız yeterli.. Filtresini temizlerken silkelemek kolay olsun diye yaylı çek bırak silkeleme mekanizması yapmışlar, çok iyi düşünülmüş.. 180 derece dönebilen başlık ile manevra kabiliyeti çok iyi.. Ön kısmındaki ışıkları alırken gereksiz gibi gözükmüştü ama acayip faydası varmış süpürürken.. Temizmiş gibi görünen yerlerin bile ne kadar tozlu olduğunu görmenizi sağlıyor.. Gövdesinde çıkabilen el tipi süpürgesi de var ama hiç gerek duymadım bugüne kadar.. Dikey saplı formu öyle pratik ki.. Saplı formunun şarj standı dışında da kendi başına ayakta duruyor olması da büyük bir artı..

Kısacası herşey düşünülüp çok iyi tasarlanmış bir ürün.. Düşünüyorum da eksi bir yönü hiç mi yok, yok işte.. Şarjlı bir süpürgeden daha fazlası gerçekten benim için.. Fakirin bile el tipi şarjlı süpürgelerinin 300 tlyi geçtiğini gördüğümde inanamadım, eli yüzü düzgün bir şarjlı süpürge alacağım diyorsanız markalı bir süpürge 200 tllerde seyrederken ben bu ürünü 360 TL ye aldım CarrefourSA dan.. Diğer ürünlerden kat be kat önde performans olarak.. Biraz daha fazla verip hayat kurtarıcı bu ürünü almak daha mantıklı geliyor bana.. Dediğim gibi diğer şarjlı süpürgeleri ve fiyatlarını gördüğümde bu ürünü gerçekten çok içime sinerek aldım, kullandıkça da parasının hakkını fazlasıyla verdiğini gördüm.. Eğer şarjlı süpürge almayı düşünüyorsanız tavsiyemdir..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...