3 Temmuz 2015 Cuma

Doğum Sonrası Dümdüz Bir Karın İçin..


Sabah akşam süt sağarak göğüsleri boşaltmanın ve bol su içmenin süt üretimini çok fazla arttırdığını, süt üretilirken de hamilelik döneminde depolanan yağların yakıldığından daha önce bahsetmiştim.. Bu yöntem ile hızla kilo verirken karnınızı da dümdüz yapmak mümkün.. Bunun için benim çok faydasını gördüğüm birkaç şeyden bahsedeceğim size:
İlk olarak doğum sonrası kanamanızın devam ettiği dönemde karına masaj yapmak gerçekten çok önemli.. Bunu bana doktorum Özlem Hanım önermişti.. Doğumdan çıktığım andan itibaren kanamamın bittiği güne kadar sürekli olarak karnımın farklı farklı bölgelerine elimle bastırarak dairesel hareketlerle masaj yaptım her aklıma geldiğinde.. Bu masaj içerinin tamamen boşalmasını sağlıyor..
İkinci önemli şey ise mekik çekmek.. Doğumdan yaklaşık 2 ay kadar sonra başladım, ameliyat yerinin belli bir süre dinlenmesi için.. Her gece yatmadan önce görev belirledim kendime mekik çelmeyi, uykusuzluktan ölsem bile kalkıp yine çektim.. 20 ile başladım önceleri, şimdi hiç ara vermeden 100 adet, bir ara verip 200 adet çekiyorum.. 3 dakikamı almıyor.. Öyle sert ve düz bir karnım oldu ki, bu kadar basit birşeyin bu kadar büyük sonuç vermesini aklım almaz hala..
Bu hızlı kilo vermelerin ciltte yaratacağı sarkmaları önlemek için de Mustelanın doğum sonrası kremini kullanıyorum hem karın hem de bacak/basen bölgeme.. Çok net bir şekilde cildi sıkılaştırdığını söyleyebilirim.. 4. Ayımızı doldurduk, 2. Kutuyu kullanıyorum şu anda.. Günde iki kez deniyor ama, benim şöyle bir mantığım var: Günlük yoğun tempom içinde yapamayacağımı bile iki kez kullanmaya çalışıp sürekli aksatmaktansa günde bir kez kullanayım ama adam akıllı kullanayım.. Nitekim öyle de yapıyorum.. Gece tüm işlerimi tamamlayıp yatmaya giderken önce mekik çekiyorum, sonra krem sürüyorum.. Ne olursa olsun yatmadan önce diş fırçalamak gibi bu görevlerimi tamamlamadan asla yatmıyorum, görev dediğim de 5 dakikayı geçmiyor:) Ama aldığım sonuç öyle büyük ki.. Bu kadar net sonuçlarını görünce daha da motive geçiyor süreç, hiç gözünde büyümüyor insanın.. Konusu açılmışken şunu da paylaşmalıyım, ameliyat yerim için de Dermatix jel kullanıyorum yine günde bir kez (mustela kremi sürerken sürüyorum onu da, ayrı bir takip zamanı yaratmadım onun için), ameliyat izini yok etmese de bayağı azalttığını söyleyebilirim..
Yukarıda bahsettiğim 3 basit adımla dümdüz bir karına sahip olmak mümkün, öyle büyük zamanlara ihtiyacınız olmadan hem de.. Yatmadan önce 5 dakikanızı ayırarak sadece.. Doğumdan sonra göbeğim kaldı, karnım sarktı deyip size korse önerenleri duymayın hiç.. Sadece kararlı olun.. Korsenin yararından çok zararı oluyor bunu unutmayın.. 

1 yorum:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...