29 Haziran 2015 Pazartesi

Fiyat Performans Olarak En İyi Ürünlerden : King Su Isıtıcı / Çaydanlık

Cam su ısıtıcımız bozulunca yenisi arayışına girmiştim, her ne kadar su ile temas eden gövdede plastik bir kısım olmasa da su ile temas etmeyen kapağın plastik olması istemediğim birşeydi.. Fırsat bu fırsat hazır değiştirme şansım varken şöyle herşeyiyle içime sinecek sağlık açısından tertemiz bir ürün araştırmasına başlamıştım bile.. Cam ya da paslanmaz çelik malzeme olmalıydı yine.. Çok ürün inceledim, gerek mağazalarda, mağazalarda bulamadığımı da eve sipariş vererek.. Sonunda istediğim ürünü buldum.. Piyasadaki ürünlerin neredeyse tümünde ister cam olsun ister paslanmaz çelik hepsinin mutlaka bir yerinde plastik bir parça var, gerek kapağında, gerek kulp montaj yerinde, gerekse su seviyesi göstergesinin monte edildiği yerde.. Sadece king marka su ısıtıcıda tertemiz bir ürün karşıma çıktı.. Bildiğiniz paslamaz çelik çaydanlığı elektrikli bir standın üzerine oturtmuşlar.. Hem çaydanlık olarak hem de su ısıtıcı olarak kullanılabiliyor.. Sıcak tutma özelliği mevcut.. Hacim olarak hem demliğin hem de çaydanlığın kapasitesi oldukça büyük.. Demliğin içindeki süzgeç diğer çoğu markada plastik iken bunda yine paslanmaz çelik.. Bu süzgeç sayesinde bitki çayı hazırlamak çok pratik.. Kapaklar yine paslanmaz çelik, çoğu marka gibi plastik değil.. Alttaki çaydanlığın ayrı bir kapağı mevcut, yani demliği kullanmadan sadece su ısıtıcı olarakta kullanılabiliyor.. Başta ben bunu ayrı kullanırım, lazım oldukça demliğini kullanırım dediysem de demliğin pratik kullanımı nedeniyle demliği hiç kaldırmadım, hiç ayırmadan iki parçayı da aktif olarak kullanıyorum.. En güzel tarafı da oturduğu stand dışında hiç bir plastik parçası yok.. Bu kadar artı özelliği barındırmasına rağmen, piyasadaki benzer diğer ürünlere göre fiyatı da tatmin edecek boyutta.. Mağazalarda 160 TL civarı fiyatı varken ben n11 üzerinden 106 TL ye aldım, kargo da bedava.. Kırmızı seçeneği de aklımda kalmadı değil:)









Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...