1 Temmuz 2014 Salı

Çocuklar için Kitap Tavsiyesi-1 (İlk Kitaplar)..

İlk günden bu yana en çok oynadığımız şey oldu kitaplar.. Özenle seçtik bu yüzden küçük prensesin kitaplarını, her biri üzerine hikayeler kurduk, isimler taktık.. Dönem dönem bazılarını kaldırdık, böylelikle hepsiyle ilgilenmesini sağladık.. Kaldırdığımız o kitapların tekrar ortaya çıkış anları inanılmazdı.. Hiçbirindeki karakterlerin unutulmadığı aksine özlendiğini o parlayan gözlerde görmek paha biçilmezdi.. Bu anlamda gerçekten memnun kaldığımız birkaç kitap tavsiyesinde bulunmak istiyorum.. Özellikle dokun hisset formatındaki kitaplar ya da kartlar bu anlamdaki favorim.. Alışverişi genelde D&R internet sitesinden yapıyorum, çok fazla mağaza dolaşma şansım olmadığından, küçük prensesi de alışveriş merkezlerine çok fazla sokmak istemediğimizden mağazalardan bakarak alma şansımız çok olamıyor maalesef.. Özellikle de hayvanlara çok düşkün bir çocuğa sahip olduğumuz için dokun hisset serilerinin hayvan kitapları elimizin altında olmazsa olmazı oldu..



Kitapların yanında olmazsa olmazımız heryere giderken yanımızda taşıdığımız, gören herkesin dikkatini çeken abc yayınlarının dokun hisset öğren kartları oldu.. Farklı dokularla hazırlanmış her bir kartın arkasında o ismin farklı dillerdeki isimleri, sorularla yönlendirilen oyun kurma taktikleri gibi bilgilerin yer alması uzun vadede de kullanım imkanı getiriyor.. Başta hayvan merakımızdan dolayı çiftlik serisini alıp, sonrasında sırayla tüm seriyi tamamladık.. Şiddetle tavsiye ediyorum bu seriyi..


Bunların yanında net yayınlarının sayılar renkler kitaplarının eğrenceli ve dikkat çekici renkli resimleri ile tavsiyedir.. Yine doğan egmont yayınlarının 9'lu minik kitapları öğrenme açısından çok faydalı.. Yanınızda taşımanız da çok pratik..



Bir de babalar gününe alternatif hediye tavsiyesi olarak "babamı neden çok seviyorum" kitabını tüyo olarak vermeliyim.. Siz de bizim gibi hediye de maddiyat yerine maneviyat arayanlardansanız bingo diyebilirim..
Ya da bu:)

Bu da dokun hisset öğren serisinin taşıtlar kartları..

Diğer hayvanlar kitapları..

Bunlar da favorimiz mekanizmalı kitaplarımız, o dönem almanyadan sipariş verip getirtmiştik ama artık Türkiye'de de çok farklı versiyonlarını görüyorum..

3 yorum:

  1. şu kartları internette bulamıyorum dr den almayı istedim..birde oğlum 1,5 yaşında geçikmedim dimi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şu anda var mı yok mu bilemiyorum, ama kesinlikle geç kalmış sayılmazsınız.. Kızım 2.5 yaşında ve hala oynuyor kartlarıyla.. Arkasında farklı oyunlar kurmanız için yönlendirmeler de mevcut olduğu için daha da bir süre kullanırız gibi gözüküyor.. Umarım bulabilirsiniz..

      Sil
  2. merhabalar. 1.5 yaşındaki kızım için burdakilerden hariç ekleyebileceğniz birşeyler var mı?

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...