1 Ocak 2014 Çarşamba

Yeni Bir Yıl..



Evde pıtır pıtır dolanan küçük bir prensesle geçen koskoca bir yıldı 2013.. 2012 sonlarına doğru dünyaya gelmiş, daha 2012'den birşey anlayamadan 2013'e girmişti bile.. Çift rakamlı yılların uğuruna inanan bana ömrümün en unutamayacağım, en güzel tek rakamlı yılını yaşatmıştı ilklerinle.. 2013'ün son günlerine doğru evin içinde başlayan hummalı koşuşturma yerini yukarıdaki yılbaşı köşesine bırakmıştı bile.. Alışverişinden kurulumuna süslemesinden paketlerin yerleştirilmesine kadar bir dakika bile yanımızdan ayrılmayan, her bir aşamada küçüçük elleriyle bize yardım etme telaşında olan küçük kelebek yeni yıla girme konusunda bizden daha heyecanlı gözüküyordu.. Öyle ki her akşam 8 gibi uyuyan kuzu o gece evdeki parti havasından kopmak istemedi hiç ve yeni yıla birlikte girecek kadar gülen yüzü ve tüm keyfiyle dolanıp bekledi bütün gece.. 
Geçip giden 2013 ardında bir sürü güzellik bırakmış olsa da çift rakamından mı bilinmez ama 2014' ten çok daha fazla umutluyum.. Sağlık diliyorum en başta 2014'ten.. Sonrasında ise bugüne dek hiç eksik olmayan ve küçük prensesin gelmesiyle daha da katlanan evimizdeki o sıcacık huzur... Hep en önemsediğimiz, hergün koşa koşa geldiğimiz, herşeyden çok koruyup kolladığımız o küçücük dünyamız.. Hep dua ettiğim gibi  kadir kıymet bilecek insanlarla karşılaştırsın bu yeni yıl da.. Üzecek, zarar verecek herkes uzağımızda olsun.. Para hiçbir zaman dileklerim arasında olmadı benim.. Hep yetinmeyi bilecek kadar olduğundan belki.. Dileğim, 2014 ihtiyacı olan herkese parayla gelsin, huzurunu bozmasına izin vermeyecek kadar.. İhtiyacı olduğu kadar ama fazlası değil, fazlasının da huzur kaçırdığına inananlardanım.. Kariyer hırsım ve dileklerim de olmadı hiç benim.. Biliyorum ki sevdiğin bir işi yapıyorsan, iyi de yapıyorsan kariyer ister istemez geliyor zaten.. Herkes için mutluluk diliyorum en çok.. Ne mutlu ediyorsa sizi onu getirsin 2014..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...