21 Kasım 2013 Perşembe

Portatif Mama Sandalyesi..

Her geçen gün biraz daha hareketlenen küçük prensesimizin hem bizim gibi masada oturabilmesi hem de dışarıda rahatça yemek yiyebilmesi için kolay taşınır bir mama sandalyesi ihtiyacı doğmuştu.. Daha önce ebebekten aldığımız joie marka ev tipi mama sandalyemizden memnun olmasına çok memnundukta artık büyüdükçe bizimle aynı şeyleri yapmak isteyen bu minik insan bank tipi masamızda sofradayken mama sandalyesinde değil bankta bizimle birlikte oturmak istemeye başlamıştı.. 


Ayrıca artık ana kucağı kullanmayı bırakan ve sürekli dolaşmak isteyen bir bebek için dışarı gezmelerinde kolayca yanımıza alacağımız portatif bir mama sandalyesi artık şarttı.. Araştırmalar başladı.. Piyasada birçok portatif tipte mama sandalyesi mevcut olmasına rağmen bizim kararımız mamas&papas marka taşınabilir mama sandalyesinden yana oldu.. 



Devrilme riski olmadan her yerde kullanılabilme özelliği (yüksek zeminlerde mutlaka ama mutlaka gözetim altında kullanılmalı), hafifliği, malzeme kalitesi, 1 yaşına kadar kullanılabilen renkli silikon kısmın bebek büyüdükçe çıkarılabilir olması ve bu durumun da 3 yaşına kadar kullanıma olanak tanıması ve fiyatının muadili diğer ünlü markaya göre daha uygun olması tercih sebeplerimiz arasındaydı.. Karar verildi ve hepsibuarada dan sipariş verildi.. Ertesi gün mama sandalyemiz elimizdeydi.. Kullanım kolaylığından da oldukça memnun kaldık, 1 yaşını geçmiş olmamıza rağmen silikonlu kısmıyla birlikte rahatça kullanabiliyoruz hala.. Yemek saatlerimiz her iki mama sandalyesinde dönüşümlü olarak artık..

2 yorum:

  1. fiyatı uygun demişsiniz bilmiyorum bu yazıyı ne zaman yazdınız ama ben mamas papas markasının son çıkan portatif ürününü aldım evim studyo ev olduğu için ama çok uç bi fiyat bence..

    YanıtlaSil
  2. Ben yuvarlak olan baby snug modelini almıştım 99 TL gibi bir fiyata hepsiburada'dan.. O zaman Bumbo markasına göre de oldukça uygundu.. Tasarım ve malzeme kalitesi açısından gerçekten çok başarılı bulduğumu bir kez daha söylemem lazım.. Hala dışarı çıkışlarımızın vazgeçilmezi.. Şimdi sanırım kare olan baby bud modelini çıkarmışlar, haklısınız şu anda neredeyse benim aldığım fiyatın 2 katına satılıyor :(

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...