29 Kasım 2013 Cuma

Buharlı Temizlik

Herhangi bir kimyasal kullanmadan evdeki tozu oradan oraya saçmadan taşımadan yapılacak en sağlıklı temizliğin yolu su filtreli bir süpürge ile buharlı bir temizleyiciden geçiyor.. Bu kapsamda çok fazla araştırmalar yaptım, birçok temizlik robotu inceledim.. Birçok özelliği birarada barındıran temizlik robotu gibi çoklu sistemler bana daha hantal ve kullanımı zor geldi.. Hem de fahiş fiyatlardaki bu cihazlar çoklu sistemleri içerdikleri için daha çok arızaya maruz kalıp fiyat performans olarakta çok mantıklı gelmemişti.. Oldum olası bir işe odaklanan cihazların daha efektif ve pratik olduğuna şahit olduğum için burada tercihimi birçok işi yapan tek bir cihazdansa her iş için ayrı ayrı bir cihazdan yana yaptım..Benim tercih ettiğim ürünler  Arnica Bora 5000 su filtreli süpürge, Fakir steam mop buharlı yer temizleyiciden yana oldu.. Arnica Bora 5000 ile ilgili yorumlarıma gelince genel olarak aparatlarının çeşitliliğinden çekişinden kullanımından ve pratikliğinden oldukça memnunum.. Ama daha önce su filtreli süpürge kullanmamış biriyseniz süpürme öncesi ve sonrası hazırlık kısımlarını göze almanız gerekiyor.. Olumsuz olarak ise biraz daha küçük olabilirdi diye düşünüyorum.. Kablo boyuda benim gibi büyük salona sahip kişiler düşünülerek daha uzun tutulabilirdi diyorum.. Sürekli priz değiştirmek zorunda kalınıyor sonra.. Fakir Steam Mop a gelince.. Sadece yer için tasarlanmış bu nedenle de 5 bezi ve 2 ayrı başlığı olan çift yönlü kullanımıyla da çok pratik bir alet.. Yarım litrelik haznesi ne kadar yeter ki diye tereddüt ederek almıştım ama tüm evi silecek kadar şaşırttı beni her seferinde.. Suyu koyduğunuz gibi cihaz 10-15 saniyede hemen hazır oluyor, öyle soğumasını bekle sonra su doldur gibi bir durumu da yok, istediğiniz anda kapağını açıp su doldurabiliyorsunuz ve cihazla hemen silmeye devam ediyorsunuz.. Olumsuz olarak ise makine su haznesinin başlığa çok yakın olması nedeniyle koltuk altı gibi yerlere girememesi ve sadece açık alanları silinebilmesi.. Diğer olumsuz şey ise yine kablo boyunun uzunluğu, gerçi o benim salonumun büyüklüğü ile de alakalı olabilir.. Yine de daha uzun olabilirdi kanaatindeyim.. Bunun yanında bir de Arçelik Buharika yı aldım deneme amaçlı.. Güçlü buharı; cam, ayna silmeden tutun da koltuk silmeye kadar içerdiği aparatların çeşitliliği, pratik kullanımı ve etkin sonuçları; yer silme aparatının dip köşe heryere ulaşabilmesi; banyodan mutfağa aklınıza gelebilecek heryerde kullanılabilmesi iyi de ürün omuza asıldığında hareket ettikçe buhar yerine su püskürtüyor..  Su ilave öncesi cihaz soğuyana kadar beklemek ve sonrasında da hazır hale gelene kadar ki bekleme süreci de yine olumsuz yanları..
Sonuç olarak her cihazın artıları eksileri mevcut.. Sizin beklentilerinize en uygun cihazı bulmak önemli olan.. Bir cihazın size göre artısı başkasının eksisi olabilir.. Yine sizin için eksi olan bir özellik başkasını hiç rahatsız etmiyor da olabilir..
Ama olayın özü şu, bir su filtreli süpürgeniz ile buharlı temizleyiciniz olsun sağlıklı ev temizliği için..

1 yorum:

  1. MERHABA,
    OĞLUMDA DA ALERJİ MEVCUT.SÜPÜRGE ARAYIŞINA GİRDİM ARNICA BORA 5000 DEN HALA MEMNUN MUSUNUZ?

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...